سفارش تبلیغ
صبا ویژن
out of world
یادداشت ثابت - یکشنبه 92 اردیبهشت 23 :: 5:22 عصر :: نویسنده : رامین

هرگزنخواستم...

هرگزنخواستم که بگویم توراچقدر...

عاشق شدم!!چه وقت؟چگونه؟چرا؟چقدر؟!!

هرگزنخواستم که بگویم نگاه تو

ازابتدای ساده ی این ماجراچقدر

من راشکست،ساخت،شکست ودوباره ساخت

من راچگونه ساخت؟چراساخت؟یاچقدر؟؟؟...

هرگزنخواستم به توعادت کنم،ولی..

عادت نبود،حسی ازآن ابتداچقدر

مانندپیچکی که بپیچدبه روح من

ریشه دواندوماندتاچقدر

تقدیررابه نفع توتغییرمی دهند

اینجا فرشته هاکه بدانی خداچقدر

خوب است باتو!باهمه بی وفایی ات

قلبم گرفته است نپرس ازکجا؟چقدر؟

قلبم گرفته است!سرم گیج می رود!

هرگزنخواستم که بدانی توراچقدر؟؟؟؟؟

عاشق شدم!!چه وقت؟چگونه؟چرا؟چقدر؟!!

هرگزنخواستم که بگویم نگاه تو

ازابتدای ساده ی این ماجراچقدر

من راشکست،ساخت،شکست ودوباره ساخت

من راچگونه ساخت؟چراساخت؟یاچقدر؟؟؟...

هرگزنخواستم به توعادت کنم،ولی..

عادت نبود،حسی ازآن ابتداچقدر

مانندپیچکی که بپیچدبه روح من

ریشه دواندوماندتاچقدر

تقدیررابه نفع توتغییرمی دهند

اینجا فرشته هاکه بدانی خداچقدر

خوب است باتو!باهمه بی وفایی ات

قلبم گرفته است نپرس ازکجا؟چقدر؟

قلبم گرفته است!سرم گیج می رود!

هرگزنخواستم که بدانی توراچقدر؟؟؟؟؟




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
پیوندها
صفحات وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدیدامروز: 7
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 83157

011

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید